11/21/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day2.2)~感覺cozy的 Garden Villa

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
Day 2:在酒店內的The Edge吃自助早餐,上午太陽超好,立即周圍影相、曬太陽、游水,到中午下大雨,好彩一早made appointment 到酒店的Rain Forest做免費Spa 及Balinese Message,不影響我!哈哈……不過下著雨總感覺不爽!晚上享受酒店送的in-villa BBQ,再出Chewang逛夜街,像Big Spender般買了兩大袋Boots的hand cream都不用2000B(總之每支香香的handcream不用HK$19)…



上篇blog講到一心稔住返villa玩自己房嘅infinity pool,反正設有day bed大膽「曬蛋」都唔怕!點知返房一陣就落雨啦!激死我!點解咁好太陽可以喺一分鐘冇先兆變化!聽Banyan Tree啲人講平時蘇梅11月好熱亦少落雨,應該monsoon weather影響!老公話以後我哋去sea & beach唔好喺旺季頭去,旺季中就包冇事,不過世事難測,plan好晒都唔一定如你所願,就好似我倆生BB嘅經歷一樣,計劃得幾周詳,個天都要玩玩你!!所以落雨嗰刻係有些「頂住」,不過再想做咩因為天氣影響到我嘅心情,所以決定由多游水變多SPA!最緊要enjoy!




Banyan Tree Samui是別墅式房間的渡假小屋,入門口嘅感覺真係好「正」!照U-magazine講「Hea-ability高」,又係準確喎,簡直足不出戶慢慢歎都得,可能因為咁,好少遇到其他住客,感覺好spacious。在「結婚十周年蘇梅遊」這篇blog裡我提及過我倆先入住的Garden View Pool Villa (房號F11)雖然我和老公一入房都被美麗房間、山林環境、私人pool迷倒了,而前方草地,最初以為ok,但第三天竟有人行過,變了no privacy,我不滿投訴後酒店upgrade我們到Hillcrest Pool Villa (房號G10)Banyan Tree房號好緊要,因為唔同位置(就算同級villa)唔同地段的風景可以好大分别,越高越貴Hillcrest Pool Villa望海,Garden Pool Villa最平最低層被樹林包圍。雖房內布局基本一樣,但景觀不同令價錢不同了。同級Garden View Pool Villa都有好多冇草地在前方,那些房在山林環境中都好privateHillcrest Pool Villa好成點,我在「蘇梅Day4blog再講。



 soul of the villa係呢個私人infinity pool,水深有1.3M
如果唔係每朝落雨真係擘大眼第一件事唔係刷牙洗面而係跳落泳池! 





樓底高,有高高扇門分隔living room, bedroom and bathroom,咁高嘅門令我覺得好似舞台佈景。
Banyan Tree提供一個coconut bag給我們,内有鎖匙、地圖、的士咭。好方便!仲提供拖鞋及行街袋,無須弄濕自己袋。每晚外出返房house keeper都放下不同refreshment又有coffe-maker,又點好香薰給你,感覺好homey!雖然有一晚送上的refreshment是甜到漏朱古力(overly-overly sweet),但蘋果piescone都好食。仲有每晚酒店都唔同紀念品,感覺好貼心。

今早好天曬咗一陣,現在呆坐房間睇雨景囉,反正間房好靚。不過我今次遇着的蘇梅雨,落一陣又出太陽,出一陣太陽又落雨…...都算有機會「搶陽光」!

大雨過後天晴的黃昏,靚無敵!大雨過後黃昏的房間,靚!



my other articles on2010 Samui tour 






沒有留言:

發佈留言