11/30/2010

黑森林poster開工!


若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22380


嚟緊二月劇場工作室在元朗劇院演藝廳公演一個奇幻幽默喜劇黑森林》,每個production的第一大步當然是劇本,第二大步就係poster啦!海報單張好緊要,尤其對舞台劇,觀眾接觸海報才入場睇戲,電影電通常都有trailer吸引你去睇。
余翰廷、我和 Zee (our graphic designer)傾咗幾個星期,稔poster方向,今次要到元朗劇院做,又驚因地點問題票房唔好 (元朗劇院對theatre-goers真係有啲遠),跟住身為監製嘅我就要向(連我在內)9位演員度期影相,大家都忙都到飛起 (咁又係好事嘅,有邊個演員想踎喺屋企等開工呀~~~),度期都度到我暈咗,Zee本想 9人一齊影,但同一日跟本夾唔到時間,唯有放棄concept 1,用concept 2仲要辛苦Zee在電腦合成.....現今科技真係「乜都得」!與各演員在影相當天小聚已經 "雞啄唔斷",而排緊戲期間我應該做咗IVF,會在家休息,我稔我會好 miss大家,But I've a much bigger production to do呀!哈哈!

黑森林》海報初稿
my blog friends可能擔心我將做IVF手術,又怎能排戲上台呢?......所以今次黑森林》我只是聲音演繹,無論IVF成功與否,作為演員都要有所"交帶",今次劇中女主角Jumbo再不是我 (亦是十年來Drama Gallery第一次公演不要我擔主角),我和阿廷有個好安排:找了一個有前途有潛質嘅女演員代替我,她是文瑞興,即係上次<山村老師>同我AB Cast那位。男主角卜醫生,我和阿廷找了陳文剛,得佢擔戲,我萬般放心!我是演陳文剛過逝的太太,我的聲音演繹(包括唱歌)部份會在12月完成,那麼IVF後我就安在家中啦!
拍攝花絮與你分享....電腦合成前....
 
黑森林》演員 陳文剛廖淑芬.... 6月在《小鳥》同陳文剛癲完更係想同佢再玩,不過我唔希望今次同"倒佢玩",我要有個人生大production完成!
 
黑森林》演員
廖淑芬文瑞興
 
黑森林》演員 王耀祖鍾一鳴
 
黑森林》演員 薛海暉梁浩邦
 
黑森林》演員 鄭佩嘉張君洳

余翰廷影相時都搞鬼搞馬影......


下次再繼續黑森林》updates

11/28/2010

Window Farms

城市耕種早在歐美流行,我在2003年SARS期間在各方停工下,在家中養成種植小盆栽的 hobby....最近發現windowfarm好有趣。一排排空樽用wire("威也")掛在窗前vertically種植,設有澆水系統"添",利用 水泵由上而下澆水,好得意。可以去 windowfarms網頁 睇!Facebook都有


11/25/2010

給胚胎專家驗第二次血

上篇blog我說等了個半月終於等到第一二次瑪麗醫院驗血報告,星期一我亦驗第二次血。這次是確實我和老公是否地貧,邊隻地貧(有甲型&乙型,我和老公都是甲型),瑪麗醫院梁蘇莎姑娘好好人,說話very encouraging,仲叫我哋去睇posted在board上的那張剪報:幾年香港(瑪麗醫院)第一個地貧成功PGD & IVF個案,三胞胎啊!

我們俾咗訂金,梁姑娘說立即從美國訂PGD針,我又唔知點解佢哋唔一次過訂多啲,反正地貧越來越多人關注,亦越來越多人不介意人工受孕,anyway, it's their policy...couldn't interfere more.........梁姑娘說胚胎專家驗血好快,訂PGD針要兩星期,叫我哋get ready.....「大日子」好似越來越近,現在過程心情都好似呢兩年自然懷孕一樣,只不過係「人工」咗少少,well....只要達到目的,who cares?!

與我有相同經歷的姊妹:你們又怎樣?

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day4-5)~豪食 Dining on the Rock、回港

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
Day 4:突然超好陽光,又轉到超級好好好好的Hillcrest pool Villa,全日在屋裡曬太陽、游水,亦到酒店內的The Sands吃午餐,但四點多又下雷雨!激死!不過上午一曬一不留神就曬到皮膚紅了。傍晚好彩停雨,沒破壞到Six Senses Hideaway Dining on the Rock吃燭光晚餐。本想吃完dinner後去Chewang逛街shopping及到My Friends Hoilday 按腳,但是這餐燭光晚餐吃了3多小時,回到Chewang太夜想逛街,想試試泰式地道按摩的店舖都差不多關門,索性回靚靚小屋享受山中夜景。這天超高級享受吧!

11/24/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day4)~豪住Hillcrest Villa、海邊The Sands嘆午餐


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有


突然超好陽光,又upgrade到超級好好好好的Hillcrest pool Villa,全日在屋裡曬太陽、游水,亦到酒店內的The Sands吃午餐,但四點多又下雷雨!激死!不過上午一曬一不留神就曬到皮膚紅了。傍晚好彩停雨,沒破壞到Six Senses Dining on the Rock吃燭光晚餐。本想吃完dinner後去Chewang逛街shopping及到My Friends Hoilday按腳,但是這餐燭光晚餐吃了3小時,回到Chewang太夜想逛街,想試試泰式地道按摩的店舖都差不多關門,索性回這靚靚小屋享受山中夜景。這天超高級享受吧!


11/23/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day3)~ Eranda 做SPA、Eat Sense 晚餐、放孔明燈


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 
Day 3:原本到龜島浮潛因下雨取消,所以吃過早餐就在Banyan Tree內的 library看看書,再回小屋hea hea,老公繼續看書,我看著雨景停頓思想(在香港「停頓思想」是一種luxury)。下午到Chewang比較出名的Eranda Herbal Spa按摩,到步後才認得6年前與陳文剛一眾人都是幫襯這間spa。傍晚停了雨,沒有破壞到Eat Sense海邊燭光晚餐,仲有放孔明燈(今個 trip至愛嘅活動),當然我和丈夫的生個健康bb的心願一一寫在5盞孔明燈上。這天我最悠閒吧!

Eranda Herbal Spa
門口,到達後以為自己Déjà vu......(見下文)  

11/22/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day2.3)~ Rain Forest 做SPA、in-villa BBQ

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
Day 2:在酒店內的The Edge吃自助早餐,上午太陽超好,立即周圍影相、曬太陽、游水,到中午下大雨,好彩一早made appointment 到酒店的 Rain Forest做免費Spa Balinese Message,不影響我!哈哈……不過下著雨總感覺不爽!晚上享受酒店送的in-villa BBQ,再出Chewang逛夜街,像Big Spender般買了兩大袋Bootshand cream都不用2000B(總之每支香香的handcream不用HK$19)………..


我和老公一向喜歡SPA按摩,可以放鬆身體之餘又能淨化身心靈,在Banyan Tree每位住客都能在Rain Forest免費享用一次(1000BHK$260),我和老公玩咗成個Hydrothermal Circulation療程約一個半小時。整個SPA療程就像進入雨林環境淋冷暖水,老公試過後一句comment:「即係三溫暖!冇什麽特別,但氣氛環境夠享受,咁就唔同晒囉(I mean compared with大陸揼骨)

11/21/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day2.2)~感覺cozy的 Garden Villa

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
Day 2:在酒店內的The Edge吃自助早餐,上午太陽超好,立即周圍影相、曬太陽、游水,到中午下大雨,好彩一早made appointment 到酒店的Rain Forest做免費Spa 及Balinese Message,不影響我!哈哈……不過下著雨總感覺不爽!晚上享受酒店送的in-villa BBQ,再出Chewang逛夜街,像Big Spender般買了兩大袋Boots的hand cream都不用2000B(總之每支香香的handcream不用HK$19)…



上篇blog講到一心稔住返villa玩自己房嘅infinity pool,反正設有day bed大膽「曬蛋」都唔怕!點知返房一陣就落雨啦!激死我!點解咁好太陽可以喺一分鐘冇先兆變化!聽Banyan Tree啲人講平時蘇梅11月好熱亦少落雨,應該monsoon weather影響!老公話以後我哋去sea & beach唔好喺旺季頭去,旺季中就包冇事,不過世事難測,plan好晒都唔一定如你所願,就好似我倆生BB嘅經歷一樣,計劃得幾周詳,個天都要玩玩你!!所以落雨嗰刻係有些「頂住」,不過再想做咩因為天氣影響到我嘅心情,所以決定由多游水變多SPA!最緊要enjoy!



蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day2.1)~The Edge嘆早餐、風景、私人沙灘

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
Day 2:在酒店內的The Edge吃自助早餐,上午太陽超好,立即周圍影相、曬太陽、游水,到中午下大雨,好彩一早made appointment 到酒店的 Rain Forest做免費Spa Balinese Message,不影響我!哈哈……不過下著雨總感覺不爽!晚上享受酒店送的in-villa BBQ,再出Chewang逛夜街,像Big Spender般買了兩大袋Bootshand cream都不用2000B(總之每支香香的handcream不用HK$19).... 

蘇梅Day2一早起牀見到陽光立即開心到爆炸,老公都開心到快快梳洗「搶陽光」,在酒店內的The Edge吃自助早餐。我哋食完早餐立即周圍影相,然後就落水啦!在The EdgeBanyan Tree風景係極佳,整個山崗,整個沙灘,仲有高處望着一望無際嘅大海吃早餐真係十萬個relaxing

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day 1)~香港到蘇梅

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

興奮出發直飛蘇梅(需約三小時左右),但我寧願到曼谷轉機,因直航機飛到蘇梅已8:00pm,花了第一天嘅行程,轉機雖然晨咁早上機但到步下午仲夠陽光俾你立即跳落水,我記得上次<小鳥--蘇梅團>到步後大家慢慢食完pizza仲可以跳落Chewang Beach游。


11/20/2010

結婚十周年蘇梅遊2010

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

6年前2004的"小鳥蘇梅八人團"與6年後2010的"結婚十周年二人蘇梅遊"
攝於2010年Banyan Tree Samui 的 Reception area

11/15/2010

等了個半月終於等到瑪麗醫院驗血報告

我係30/9第一次見瑪麗醫院的Dr. Ng,當日是聽講座及首次診症,當日驗了我和老公嘅血後Dr. Ng說等到11月中就會有報告....等了個半月終於等到瑪麗醫院驗血報告!真係好準時!今天15/11一早瑪麗醫院called我,安排我和老公第二次驗血。今次主要給胚胎專家驗血及PGD前測試,驗咩及測咩我都唔知,電話中姑娘亦無詳細講。我心急問一句要等幾耐,姑娘話佢都答唔到,因胚胎專家得一個,公家私家都係佢,一個月只做三單PGD....that's what that nurse said to me on the phone....總之我仲要等多陣,Well....我預咗啦,反正Dr. Ng講過probably最快12月 or 1月,所以我預咗等。

我想問問有有關經驗嘅朋友,呢次驗血給胚胎專家 驗血 及 PGD前測試 大概要等幾耐出報告?之後又有咩要做先到IVF?
PS. 今天下午上機飛蘇梅島預祝結婚十週年,今早又收到瑪麗醫院「好消息」,太好啦....希望呢個星期蘇島梅天天sunny!

終於睇咗<告白>

    
<告白>上畫係我生日,當然唔會睇住,身邊睇咗嘅朋友都話好睇.....今天終於睇咗<告白>,yes......係好好睇.....but睇完好心"up"....不是因為情節,係因為<告白>講嘅社會問題.....難然套片係mologue式,但導演拍得好好,一開始就吸引住我啦.......睇完我仲立即買咗本小說,明天上機飛蘇梅島可以睇!

11/13/2010

冬天沒有泳池景

我家望出是一大遍山景及永不會改建的公眾泳池景,幾年前我和丈夫計劃生育所以換樓...(當然我的blog friends也知我倆這幾年經歷)....anyway....我就是這個景就買下這層樓,每天早上、傍晚望出窗外都令我回想那些美國country-side生活.....at least在石屎森林中的一遍「園野」啊!

但今朝發現泳池「乾塘」.....雖每年11月-4月泳池關閉.....仲要做工程呀!!!!!希望快些完工令我家重拾「靚景」

突然想逛香港太空館

昨天影完<黑森林>海報,今天突然想逛香港太空館.......應有廿多年沒到香港太空館了.....有點失望,除了多了imax外,展品擺設都是舊舊的,就連封膠邊的玻璃膠也像一pad pad的....有點失望亦好失禮啊!但同老公無咩做去逛逛亦no harm....

imax有ear phone可聽 Robert Redford 旁述,本想看「海底世界」但竟滿座!!看星際大碰撞....kind of fun....因我由細細個開始對mysterious東西都有特別interest。.......但那影院睇到我頸痛.....希望香港太空館會改進吧

同老公更行吓海濱......kind of fun too....我和老公從來沒到過海濱拍拖.....估唔到拍拖13年後,先做大部份香港人做的事:到過海濱拍拖......哈哈哈哈哈!Oh, yes....仲遇上海濱的weekend fair,無聊逛逛都算加添與老公的生活情趣啊!

Lisa Gerrard的黑森林

Lisa Gerrard的黑森林.....前陣子,老公為嚟緊二月演出<黑森林>寫劇本就是一邊聽Lisa Gerrard嘅歌,一邊寫.....呢種Newage music有時令人好有想像空間.....咁2011年2月喺元朗劇院嘅<黑森林>究竟講咩.....我會喺呢幾個月慢慢講俾大家知.....第一步係:<黑森林>係一個奇幻幽默喜劇.....

11/11/2010

契仔八歲生日,同佢慶祝

自從九月契咗仔女後,與好友一家四口像過著一家人的生活,每星期都抽時間吃一餐飯....真係我見奶奶老爺同我嫲嫲都無咁密.....哈哈!我知道Vivain & Even好希望上契後能令我和老公帶來自己BB(玄學上有這說法),實際上他們真的給了我一個「family with kids' life」and I enjoy it so much!雖然這段密密上契生活令我感受為人父母有苦有樂.....在他們身上靜靜「學定」點做父母.....或者這是天意吧:小產、風水、close encounter with parenting、契咗仔女,令我學習做父母before I canbe a real one,Well....有時我亦admit我係好阿Q精神的!

11/10/2010

教完港大Acting workshop


若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22363

 演員生崖就是job by job,雖然我屬於「劇場工作室」但工作都是job by job,六月做完公開演出<小鳥>,因為我小產關係,這半年都是休演期令身體得以休息,準備年尾IVF,所以這半年都是做有關戲劇教育及監製的工作,我個人是停不了的,不在前線演也behind the scene "搞呢搞路"....哈哈.......完成了九月小學巡迴<和諧的童心>又完成了十月的學生專場<天神愛說話>,仲拍了個RTHK劇<一念之間>,十一月完成了港大Acting workshop......工作終可頓一頓!

昨晚是港大Acting workshop最後一堂,班學生好有人情味,送了一個水球座&相架給我和老公(我老公教他們Playwriting workshop).....有時教完一班學生,學生表示謝意,有演出捧你場,而學生能夠同你keep住個friendship是一種安慰


11/03/2010

拍攝港台「一念之間」

若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22361

好久好久沒拍攝港台,有8、9年之久,自從做過一年亞視藝員就怕拍電視(1995年當時得25歲,什麼都想試),可能我天生適合舞台多啲,拍電視太辛苦,日日call 1100-2600即零晨2:00,太辛苦了。可幸能同劉翁劉志榮合作......拍了一個40集劇「親親、親人」我就主動解約返回舞台。直至十多年前開始創辦「劇場工作室」時,與老公有個promise,堅決唔接任何劇團之外工作,只專注於自家劇團,令劇團有個signature直至劇團上軌道,所以這10年間我沒有出現在其地劇團的演出、港台拍劇亦沒接、電影廣告的casting亦索性不理......換來是今天「劇場工作室」的上軌,你問我辛苦嗎?辛苦!值得嗎?一千萬個值得,我換來一個有signature的劇團,穩打穩紮的劇團、換來我acting進步,我老公余翰廷編劇及導演的風格及進步。時至今日promise達成,係時候再闖闖......又加上港台監製陳萬儀的誠意,所以接了將在11月24日TVB晚7:00播的「一念之間」之<影後>。

   

劇場工作室 E-Newsletter(Nov2010 issue)

劇場工作室通訊繼續發佈!
劇場工作室的學校文化日演出已在演出中,而來年公開演出的《黑森林》亦隨著劇本的第一稿完成,所有設計師亦馬上開工,一切正如火如荼。在這段繁忙的時段裡,我們還是抽出了時間製作這份通訊,希望跟支持我們的朋友有所聯繫。高興的是,自從第一期通訊寄出後,有很多過往曾經是劇場常客的朋友,再次跟我們聯繫起來,在電郵中又或廖淑芬的網誌中留言,就如聯絡上老朋友一樣,這是我們始料不及的事。希望你們喜歡我們的通訊,亦希望我們能有足夠的精力繼續一期一期的延續下去。如果你曾經join過劇場工作室的通訊錄,那麼每月DG Newsletter便會自動電郵給你。