1/27/2013

Phuket 2013 Paresa Vacation (5) ~Spa按摩篇



旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 

上篇blog提了,一來為充電解壓,二來慶祝我倆共渡了16年頭、結婚12週年,連埋一次過豪住隱世Paresa Resort數天,enjoy布吉的陽光海灘。 面對無盡海景、陽光普照、日落西山、滿天繁星、令我和老公很舒服很寧靜地渡了2013年第一個假期。
  
呢篇我想與大家分家到泰國指定動作:按摩Spa。今次4天布吉遊,我倆竟然按摩了3次,即是差不多每天都按摩。搞笑!點解?原本出發前已book了在Patong的Lets Relax。到步當天,由《夜鷹姊魅》至《期限》演出累積疲勞,令我和老公忍不住要到酒店Spa按按摩(物有所值)。第2天按原定到Lets Relax按摩(超差,完全不值,後文再說)。第3天與朋友Joe吃飯後,他帶我們到在Laguna區的Thai Carnation Message按摩(local message沒什麽fancy佈置,勝在清潔和按摩夠)。就是這樣連繼3天都按了摩。

Paresa Spa
先講 Paresa Spa,係好貴,我記得我揀了oil message 90mins要4000泰銖(差不多HK$1000),另要加17%tax。以在泰國spa計,我覺得貴。不過又要計埋上山落山交通費,來回車資1,700泰銖(HK$410)喎。。。。。但Paresa Spa貴得值,因為按摩師好好,而且環境超正!雖然我們天黑才去做spa,無敵海景spa已嘗不倒了。不過Spa房氣氛好好,message oil是用泰國水療皇牌,好似係Pan Puri。雖然按摩師講了個牌子我倆也不懂,但味道好fresh,好潤,沒令我皮膚敏感 :)。在Lets Relax用的按摩油令我敏感,搞到我痕咗成晚 :(
Paresa SPA位置最近villa,他們一定想方便做生意,哈哈哈!我倆入住時,2:00前做spa有折,不過邊個朝早做spa呢?!他們晚9關門,我們當天傍晚才book,都要提早7點到。
入到spa reception,職員問我們身體狀況,不過冇問我要什麼味道油。。。按得好舒服。。。值得讚。。。老公話其實無敵海景spa沒什麼用,反正按摩都是“par”低。。。又係喎。。。不過日光spa就可在spa房中見到無敵海景浸浴。
翌日我倆再遊Paresa Spa,看清楚個view。。。。  
spa後,按摩師為我們準備了refreshment,最衰他們趕收工,唔係,我和老公可在這躺躺躺躺。。。


Let’s Relax (Patong) 
呢間!!!!我十億dislike!!網上看好似好好,到步即後恢,setting有些似靚d大陸版。按摩師手細極差。雖算清潔,但位於Patong鬧市,一路按摩一路聽到街頭巷尾喧鬧聲,不停聽到Tonight, Thai fighting。。。怎麼樣relax呢!按摩房跟網上完全不同,又冇水療地方及用品,只得花灑價錢中上但質素差,我book了3hrs-treatment要2500泰銖(差不多HK$650)。不是錢問題,是不想spoil個旅程。。。最差是,按摩完後,那兩位按摩師竟然未等我們換衫就換床單執房,仲問我們點解仲唔著番自己衫!Damn it!有冇搞錯。。。。如果Let’s Relax收每時300泰銖,我會原諒!連送Tee也不要幸好昨天在Paresa按了個好摩。。。。唉!後來我有位「泰精」朋友,他說Let’s Relax呃冇要求的遊客。 so, my blog friendssss....simply don't go to Let's Relax when you are in Phuket


Thai Carnation Message(Laguna)
Thai Carnation MessageLaguna區(66 Lagoon Rd., T. Cherngtalay, A. Talang, 83110, Phuket),是朋友帶我們去的。斜對面是Oasis Spa(我兩次布吉遊都book唔到Oasis,但很多人讚,下次一定pay a visit) 收費每小時500泰銖(HK$130)按摩師OK,店舖清潔簡單nothing fancy。真係純按摩,唔係spa。仲有,好過Lets Relax是間按摩房有風扇及微泠氣,不會凍倒我。Lets Relax摩師開盡泠氣,叫佢調教都不理我們死活!

my other article onPhuket 2013 Paresa Vacation



沒有留言:

發佈留言